MijnVISmaat wint Dutch Interactive Award

frame-appsMijnVISmaat is bij de verkiezing van de prestigieuze Dutch Interactive Awards 2013 in de prijzen gevallen. Het gratis online platform waar sportvissers hun vangsten kunnen registreren, delen en analyseren, werd door een vakjury verkozen tot het beste interactieve werk in de categorie ‘Loyalty en CRM’.Het online platform van Sportvisserij Nederland, ontwikkeld door de Crossmedia Communicatiegroep, wint met de Dutch Interactive Award een van de belangrijkste prijzen voor het beste interactieve werk in Nederland. MijnVISmaat stak volgens de onafhankelijke jury – bestaande uit zwaargewichten binnen online commerce en media – met kop en schouders boven de andere kandidaten uit en liet daarmee grote namen als Windows 8, Hunkemöller, Oxxio en Eneco achter zich.

 

Bij de toekenning van de prijzen wordt niet alleen gekeken naar design en creativiteit, maar spelen ook het uiteindelijke resultaat en de bouw van het project een belangrijke rol. De jury roemde het lef van Sportvisserij Nederland, gebruiksgemak van MijnVISmaat en de benefits voor zowel sportvisser als de totale hengelsport. ‘Sportvisserij Nederland heeft een grote stap durven zetten door een groot deel van het marketinggeld in een app te steken. Er zijn veel slimmigheden ingebouwd die wijzen op echte verdieping in de gebruiker. Sportvisserij Nederland heeft een ‘Visbook’ opgezet, die écht slaagt!’

mijnvismaat

Sportvisserij Nederland biedt met MijnVISmaat een gratis online platform (website www.mijnvismaat.nl + apps) waar sportvissers hun vangsten kunnen registreren, delen en analyseren. Na één jaar kent de community al meer dan 30.000 gebruikers. De vangstgegevens bieden Sportvisserij Nederland belangrijke informatie over de verspreiding van vissoorten en brengen het viswater in kaart. Met de gegevens zet Sportvisserij Nederland tevens in op verbetering van viswater en visbestanden.

Add a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *